Futuristic Docklands



Har ritat lite på en idé i Photoshop för Docks projektet. Tar sin lilla tid...

I kväll bjuder Sean mig på restaurang för att fira min födelsedag, som är imorgon. Hans mamma ringde i förmiddags och grattade, tror att hon trodde det var idag, eftersom Sean pratat om middagen, men det är ju för att min kurs egentligen skulle vara imorgon kväll, så Sean bokade om restaurangen till ikväll och sen ville han inte ändra en tredje gång.

Ska nog gå en lite kort promenad nu innan mamma ringer, för hon måste skicka in mina betyg om jag ska söka några kortare kurser på högskolan till hösten. Lutar rätt starkt åt distanskurser som det ser ut nu. Men bara för att jag känner så nu så är det ju inte säkert att jag känner likadant efter sommaren... Hatar att man måste bestämma sig så långt i förväg...

Ska iallafall inte söka curator masters som jag först tänkt. Känner inte för att bli curator, iallafall inte nu. Jag vill hellre koncentrera mig på min egen konst istället för att curatera andras grejer... funderar på att söka webbdesign kurser på distans istället, och spara mina sista studielånsveckor tills jag verkligen vet vad jag vill göra.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ser spännande ut :)

2009-04-14 @ 16:01:17
URL: http://kawasart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0