Förkylda pannkakor

Usch, ännu sjukare nu! Hade en hemsk natt där jag vaknade hela tiden av att jag inte kunde andas, att jag hostade hela tiden och att huvudet värkte. Till slut gav jag upp och fick sitta upp och sova med en massa kuddar och då gick det lite bättre. Igår kväll pratade jag med mamma i telefon, men till slut fick jag ge upp för jag hade ingen röst kvar... Sen kollade jag på första halvan av Sagan om ringen extended version, eftersom jag drog mig för att gå att lägga mig pga mina bihålor.

Jag hade varken rismjölk eller bröd hemma så visste inte vad jag skulle äta till frukost (gillar inte vanlig mjölk i flingor etc.) så jag gjorde Amerikanska pannkakor istället. Jag blåste ur äggen så jag kan måla dem senare om jag orkar. Eller ja, lunch var det väl mera, för klockan var runt 12...


Vet dock inte om pannkakorna smakade gott eller ej, för mina smaklökar har dött, så det kändes som att äta luft... Ja hmmm, måste iallafall gå in till stan snart och hämta veckans a-kassa på posten och så måste jag förbi apoteket och köpa mer Lemsip och kanske Benylin cough and cold syrup eller något, för jag blir galen på det här! Och så har jag mens också, yeees vad bra allt känns!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gott med pannkakor men trist att vara sjuk.

Får jag bara fråga, när du animerar tar du upp alla bilder på video eller tar du stillbilder som du sätter ihop i något program och i så fall vilket?

2009-04-08 @ 18:52:01
URL: http://kawasart.blogg.se/
Postat av: Victoria

mums..det där ser fantastiskt gott ut:)

du får väl göra dig en godiskaktus då!haha..lätt som en plätt

2009-04-08 @ 19:11:36
URL: http://kalasakuten.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Haha, ja, tack så mycket :)

Jag har PC, hade tänkt rita för hand men tänkte inte göra så många bilder utan mer köra en hackig variant av rörelser och en del repetitioner. Men det hade ju vara kul att testa lite annat också. Går ju kanske lite fortare att fota än att rita :)



Tack så mycket för all info, får kolla på det.

2009-04-08 @ 19:52:28
URL: http://kawasart.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Haft en bra dag ?

Kram .

2009-04-08 @ 20:16:21
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0