The being that is you mp3

Nu ska ni få höra hur min nya sång jag skrivit blev. Satt och fifflade lite i Garage band igår kväll, så lade på lite takt etc. Väldigt hemmasnickrat, och inte särskilt proffsigt, men kul att gör iallafall :) och nu sä är ju inte jag nån aspirerande musiker utan konstnääär! haha :)

Om ni kanske minns så postade jag texten för nån vecka sen: Här.

Klicka här för att lyssna! (länken öppnas i nytt fönster)


Tyvärr går det inte att lägga in en spelare i bloggdokumentet, så ni får klicka på den externa länken.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja :-) Hur gör man sånna avancerade?

2009-02-13 @ 20:01:18
Postat av: Daniella

Ja :-) Hur gör man sånna avancerade?

2009-02-13 @ 20:01:43
URL: http://deniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0