Whiskey på Blue Note

Nu är jag hemma från the Blue Note. Gick dit vid 10, de andra hade inte hunnit komma dit än (de sa 9, men vet att irländare aldrig passar tiden) Ringde efter Sean och han kom dit och tog en pint och just då dök de andra upp. Det blev en mycket trevlig kväll. Jag pratade mest med Aoife P, hade ju inte setts på ett tag och hon är så himla trevlig! Pratade med Aoife O och Maria med, men massor av deras andra kompisar som inte vi känner dök upp också, så det var bra att jag hade Aoife att prata med. Sean gick efter en pint, så han stannade inte hela tiden. Jag drack en whiskey och en Guinness men sen fick det räcka, så jag och Aoife gick hem redan vid 12, trots att det varit trevligt, men vi var trötta.

Känns konstigt att vi kanske inte får se Maria och Tom igen, eller iallafall jag, för jag räknar inte med att bo på Irland om 2 år, som är tiden de ska spendera i Sydkorea som lärare. Gillar verkligen Blue Note, är nog trots allt min favoritbar.


Skogshuggar looken


Aoife P, Maria och Tom.

Nu ska jag soooova!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Var det Linköping du kom ifrån?

Väldigt trevlig stad och trevliga butiker, hann dock inte med någon pubrunda (bara stadshotellets bar), fast såg flera ställen som borde vara trevliga, Bishop Arms såg trevligt ut.

2009-02-12 @ 08:39:47
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0