Fittja teckning

Nu har jag suttit en liten stund och ritat av ett foto jag tog i fittja, tog knappt en timme. Mina tuschpennor var lite för tunna, hade velat ha en bredare också, men skit samma, det är ju bara övning. Teckningen är A3 format.



Ursäkta det dåliga fotot, men det är fotograferat med kameran på kvällen, papperet är vitt egentligen...

Sean har gått på bio för att se filmen om president Nixon, men vi var ju på bio för bara tre dagar sedan så jag håller mig hemma. Gick en promenad med honom runt terryland och sen på kvällen gick jag en liten sväng själv också. Jag kollade i katolska kyrkan på Sea road på vägen. Det är så fint och gammaldags där. Jag gillar att titta i olika kyrkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0