Samma mössa

Hittade en massa gamla grejer på disketter och den uråldriga datorn i mitt rum hemma i Sverige, så jag kopierade det till min laptop. Där fann jag grejer jag skrivit i höhstadiet och gymnasiet och några gamla bilder. Bland annat på min bror. Tänk vad han har vuxit på några år!

Här är Johnny i november 2001:



Här är han nu för någon vecka sedan:



Och ja, det är samma mössa. Men det är ju hans favorit säger han!

Och här är jag 2002, i Dun Laoghaire utanför Dublin. Vi bodde en natt hemma hos Ragnhilds väninna Ursula under vår första irlandsresa. Hon gjorde en avhandling om Beouwulf, pratade Svenska, Tyska och Irländska och brukade ha guidade turer i Dublin på olika språk. Massvis med böcker hade hon också, och en hundvalp som hette Sally :)



Nu på kvällen har jag sett en till film. "Om Gud Vill" som jag med fick i julklapp. Blev en himla massa svartvita filmer i julklapp av nån händelse: Kafka, Metropolis och så denna. Den var bra iallafall. Sean var på bio och såg "Defiance" men jag kände inte för att gå på nån film jag inte jättegärna ville se, så det blev att stanna hemma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0