Docks Project Launch

I torsdags den 23 var den stora dagen i bar no 8. Jag och jennifer Cunningham visade videor och Aoife, curatorn höll ett litet tal och launchade hemsidan.

kolla in www.dockdiscourse.com


Det dök upp bra med folk, vilket var kul med tanke på att många av dem redan varit på live @ 8 eventet kvällen innan.
Roisin Coyle hade med sig olikfärgade pappersark och involverade både oss och besökarna i att vika origamibåtar. John Smits som håller på och betalar av min tavla dök upp, även Catriona kom, vilket jag blev mycket glad över, Lisa Sweeney vars utställning i Norman Villa jag sett på lördagen, Maeve från arts centret, Sean och många andra. Många kom upp efteråt och berömde mig för videon. De tyckte att den var väldigt kul! (Jag ska lägga upp den på min hemsida så fort jag får tid.)

Sen när vi vikt en massa båtar så gick vi ut till kajen utanför och sjösatte dem. Tidvattnet var ovanligt högt, vilket var bra för oss.

Ruth Le Gear till höger (också medlem i Engage studios) och jennifer i blå klänning.

Curator Aoife i röd kjol.

Lisa Sweeney i grön kappa och Roisin bakom henne.


Lyckad kväll och kul att få visa upp videon efter allt slit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0