Terminator snart


Sitter i ateljén och animerar igen. Jobbade 12.15 till 3 och sen kollade jag runt lite på stan efter en tröja. Hittade en svart cardigan på Vero Moda som jag lade undan, men den kostade 250 kr, och jag lovade mig själv att inte köpa något förrän jag får in pengar på kontot nästa gång, så det får vänta... Kallt och regnigt har det blivit, vi som hade sånt underbart väder i en vecka! Klädde mig inte varmt nog i morse, och paraplyet har jag självklart tappat bort!

Ikväll ska vi på bio och se nya Terminator filmen. Det ser jag verkligen fram emot, för jag gillar de första två, särskilt tvåan! Trean däremot har jag inte mycket för, men den här ska visst vara bättre, och Christian Bale är ju så bra!

Imorgon ska jag på Degree showen på Konsthögskolan. Ska ha min blommiga klänning jag köpte nyligen, men självklatt kommer det att regna och vara kallt när man äntligen vill vara lite fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0