En helt vanlig fredag

Idag har jag inte så mycket att blogga om. Var stan och åt soppa på Amnesty cafét och läste ut Tolstoy boken. Vädret var soligt och fint idag också, men inte fullt så varmt. Skulle köpa Fever Ray albumet som jag trodde släpptes igår, men det kommer inte hit förrän nästa fredag... Var även i min second hand affär Bell book and candle och köpte ett Ramones samlingsalbum för 5 euro. Typiskt nog är det ett hack i ena låten...

Sen har jag städa lite (måste dammsuga imorgon) och spelat in en version av Regina Spektors - Us.
 

Sean har åkt till Westport över helgen så jag är själv. Har just kollat på rapport på SVT play, Robban sa att de nämnde irlands finanskris, så därför kollade jag. 1000 pers blir arbetslösa varje dag här, kasst va?!

Nu ska jag se om jag kan hitta nån bra film att kolla på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0