McGings with the boys

Jäklar vilken bra kväll det blev igår! Maten var god och sällskapet var trevligt. Jag, Anthony och Sean x2 lekte en lek vid bordet, det är skitkul: man tar något obetydligt objekt, t ex en tandpetare eller nyckelring eller vad som helst och sen skickar man runt den och så ska alla komma på olika användningsområden för den (vi började med en ihålig plasttandpetare): "This is a sleeping bag for ants..." sen säger den andra "But... it can also be a means for snorting cocaine..." "But.. it can be used to stick a flower into to keep it steady in a flower arrangement" "But... it can be used as a paddle for a very small boat" osv. Man får verkligen smabbt komma på fantasifulla lösningar när man får objektet.

Sen gick vi till McGings bar. Där var det packat med folk, men vi hade tur och fick tag i sittplatser när några gick. Sen satt vi där och pratade och hade hur trevligt som helst till stängningstid. Jag hade otroligt intressanta diskussioner med Anthony om konst, folks beteende, att spela gitarr etc etc. Han och jag kommer väldigt bra överens och har mycket gemensamt, så det är kul och så känner vi ju alla varann så himla bra också, jag tänker knappt på att jag är enda tjejen ;) Jag tänker aldrig heller på att jag är så mycket yngre än dem, tycker ofta att jag har mer gemensamt med dem än män i min egen ålder och vi har massor av roliga saker att prata om, och så är Sean McFadden och Anthony bra på att bejaka sina barnsligare sidor haha, så vi har mycket kul! Sean är 41 och Anthony är 37 och min Sean är ju 31 och jag bara 23... men jag har ju känt dem i 5-6 år så.

Jag och Anthony, kortet togs med min webbkamera 2007.
Seans kompis Paul kom också och pratade med oss på slutet, det var han som hade klippt Sean på morgonen. Jag var för mätt efter middagen för att dricka, så jag drack bara ett glas Guinness, men Sean blev lite full haha, sen snarkade han så högt att jag inte kunde somna förrän halv 5... Enda gången han snarkar är är han här full!

Därför blev det att jag sov till 12 idag... Men det är ju söndag, så vad gör det!

p.s Blandbandet jag gjorde i ett tidigare inlägg har jag nu gjort som en länk i ett nytt fönster, eftersom jag inte lyckades få det att sluta spela automatiskt när man gick in på sidan. (Trots att jag ändrade koden till att ta bort autoplay, men skiten ville ändå inte funka rätt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0