Seanpoleon

Sean är väldigt historieintresserad. Han läste i stort sett allt som gick att få tag på om Andra Världskriget, men det senaste halvåret har hans stora intresse varit att studera Napoleon. Har har läst mängder med böcker, sett dokumentärfilmer etc. och nu håller han även på att skriver en biografi om Napoleon. Han studerar inte på nån skola eller så, utan han skriver mest för att träna själv och för att han tycker att det är kul och så ska han väl ge uppsatsen till sina vänner att läsa sen är tanken.

Jag hade inget för mig igår kväll, så jag hittade ett foto på Sean som jag målade dit kläder på så han blev klädd likadant som Napoleon. Haha, han tyckte att det såg rätt coolt ut när jag visade honom ;)

Haha, vad tycks :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0