Senaste tillskottet bland målningarna

Det blev inget bloggat igår. Jag målade under eftermiddagen och hade tänkt att uppdatera med målningen när den var klar, men så blev det mörkt och då blir det inga bra kort och sen ringde mamma.

Här är iallafall målningen som jag gjorde igår:
"The stillness after the train" (olja på duk, 40x51 cm)

Någon som känner igen vilken förort detta är?

Nu måste jag snart gå in till stan, för jag ska träffa Maria och äta lunch vid halv ett, för hon är i stan i några dagar och sen är det signing på welfare kontoret klockan 2. Måste även skicka en ansökan om att vara med i ett networking event mellan konstnärer och curatorer i Galway city museum den 3 april. Så måste jag boka tågbiljetter till Dublin för imorgon.

Såg att A Camp spelar på The Academy i Dublin 29 April, har god lust att åka och se dem faktiskt. Jag och Sean var på The Cardigans i The Ambassador i Dublin 2006, det var himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0