Umeå open, var var jag??!!

Fan vad jag önskar att jag hade varit i Umeå tors-lörd den här veckan, för då pågick Umeå Open. Till saken hör att jag aldrig varit i Umeå, men fy fan, det hade liksom varit den ultimata grejen för mig för jag gillar banne hur många som helst av de som spelade:

* Fever Ray
* The Hives
* Jay Reatard
* Soundtrack of our lives
* Jenny Wilson
* Tiger Lou
etc...

Så jäkla åhhh liksom! Lyssnade just på Jay Reatard på myspace, asbra! Men ingen konsert på Irland tyvärr... Fever Ray, Jay Reatard kom hiiiit, jag vill gå på konsert!!!

Idag har jag ätit äggmackor med Kalles Kaviar, så otroligt jävla asgott det var! Har inte ätit kaviar på flera år... Och så blev äggen helt perfekta också, mörkgula i mitten men inte lösa. Igår satt jag uppe till halv 4 och jobbade med animationen (när jag kommer in i något så fastnar jag lätt) men då var ju klockan egentligen halv 5, för man skulle ju ställa om klockorna. Det hade jag faktiskt glömt när jag vaknade i morse, känns ju som att halva dan har gått när man förlorar en timme.

Klockan 7 i kväll ska vi i Docks gruppen iallafall ses och gå en promenad runt området och kolla. Hoppas det inte regnar för det ser lite ostadigt ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0