Ani DiFranco cover och en tom grusplan

Idag har jag klippt ihop en liten video till en cover av Ani DiFrancos låt "32 Flavours" som jag spelade in igår. Jag filmade lite på DART tåget och i Dun Laoghaire så använde mig av de klippen.



Annars har jag varit tillbaka vid the docks idag för första gången på en vecka nästan och tagit kort på grusplanen där tankarna stod. Och så har jag handlat och ätit sallad på gräsmattan vid kyrkan men det blåste för mycket för att det skulle vara trevligt.

Här stod dem.

Forthill utan tankar i bakgrunden.
Det var ett gäng ungdomar som målade graffiti på muren. Jag trodde att den skulle rivas så snart tankarna var borta, men de kanske ska ha kvar den under ocean racet och har anlitat ungdomarna att piffa upp den lite. Det skulle vara coolt i så fall! Kan ju också vara så att de får använda den som en laglig vägg innan den ska rivas, men eftersom de har ocean race och båtmotiv och sånt så kan man ju hoppas att det är till racet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0