Det var ett jäkla fikande

Det finns ingenstans jag dricker så mycket kaffe och te som i Westport. Känns som om man fikar hela tiden :)
Här kommer några bilder från helgen som gått:

image317
Sean i Mc Ging's efter den mycket goda födelsedagsmiddagen i Sol Rio. Erdinger is the beer of choice!

image318

Jag dricker te

image319
Mc Gings har blivit favoriten i Westport sista året. Det är en trevlig gammal pub med en mysig öppen spis. Den är väldigt välbesökt, särskilt av lite yngre folk så den är inte som många andra av de 'gamla' pubarna att det bara är gamla gubbar som går dit ;)

image320

Sista fotot är från nu i eftermiddag. Vi satt och fikade utanför Clew Bay hotel's bar. Drack gott pepparmint och citron te och läste söndagsbilagan. Sen började det självklart regna så vi fick flytta in. Vi väntade på att Anthony skulle komma förbi och ge mig en kopia av nya versionen av ett visst fotoprogram *host, nämner inte namnet* men han kom först kvart i 7 när vi knappt trodde han skulle hinna innan vi skulle med bussen, så det blev ett kort möte. Nu är jag hemma och sitter i sängen och provar den nya 9 m modemkabeln som han gav till mig igår. Det är skönt att inte alltid behöva sitta i soffan när man använder internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0