Hemma igen!


Hade en trevlig kväll måste jag säga! Var en hel del folk från college ute vilket inte händer särskilt ofta numera. Maria och Sarah kom hem till mig men de blev lite sena så förfesten blev rätt kort. Jag och Sean svullade jordnötter och ljus och mörk fairtrade choklad innan de kom. Bestämde mig för att ha en sista onyttig-dag innan jag börjar leva hälsosamt igen...

 

Sen gick vi till The Cellar och träffade de andra. Chloe, Sinead, Carina, Debbie, Stuart, Angie, Joe, Roisin, Colette mfl. var där så det var kul! Sen när baren stängde vid 12 så gick vi till Cuba* och dansade. Vi fick gratis stämplar på shop street. Först var det väldigt tomt men sen strömmade en hel del folk till. Jag drack Malibu och ananas juice och både Catriona och Carina bjöd mig, drack dock inte upp sista drinken för jag ville inte bli för full eftersom jag brukar bli så dålig. Jag dansade med tjejerna, det var kul för det var ett bra tag sen som sagt! Sean pratade med Carinas brorsa som var med också, så han hade också kul.

 

På vägen hem gick jag o Sean till Spar som är öppet 24h och köpte spicy wedges. Tänkte att jag lika gärna kunde spinna vidare på den onyttiga trenden nu när min diet ändå gått i stöpet för dagen. Hade glömt hur gott det är! Det var en kul kväll, känns lite sorgligt att det bara är 5 veckor kvar i college och sen kommer man inte träffa de flesta av dessa människor mer eftersom de flyttar till sina hemstäder... Ska i allafall ha kul så länge det varar och ser fram emot vårutställnings vernissagen den 14 juni, för den kvällen förra året var helt fantastiskt kul!! Alla var så lyckliga och stolta över att ha lyckats få ihop en bra utställning och för att skolåret var slut. Hoppas det blir bra i år med :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0