Och sa kan man skriva igen...

Ja, da var visst bloggen antligen uppe igen. Jag ar i skolan nu och vantar pa att vi ska ha critical theory. Det ar tva personer som pratar om sitt konstnarskap och ateljearbete varje vecka. Har nog mitt om ett par veckor tror jag.

Har hallit pa och kalkerat de olika fargerna av en tapet pa tunnt papper som jag ska olja upp och screentrycka imorgon. Valdigt segt att sta vid fonstret och rita det monstret i flera timmar...

Skolan borjade igar igen efter lovet, gjorde dock inte sa mycket forutom att lamna in min ansokan till ett Exhibition project som jag namnde tidigare att jag holl pa att skriva. Som tur ar sa tror jag inte att det var sa manga som lamnade in, viket gor vinstchansen lite storre. Tank att vinna en utstallning i Galway arts centre, men det tror jag ju inte att jag gor...

Skrev aven ihop en snabb 1000 ords uppsats baserad pa min thesis som skulle skickas in till en Online Journal grej som studenter ska ha pa Galway arts centres webbplats. Blev inte riktigt sa bra som jag tankt eftersom jag verkligen var ute i sista stund efter att ha spenderat hela helgen pa att skriva ansokan.

Lararna klagar som vanligt sa allt ar sig likt och alla surar for att de var sa snala med betygen hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0