Stina Nordenstam skivan aldrig beställd...

Jag som har väntat och undrat varför jag inte fått min Stina Nordenstam "This is" CD trots att jag beställde den för en månad sedan, Nu kollade jag upp det och upptäckte att jag aldrig fått något confirmation nr skickat i mailen. Det var lite krångel med sidan när jag beställde och alltså har beställningen aldrig gått igenom! Jag kollade min bank balance och inga pengar har dragits heller... nu har Hotstuff inte den skivan längre.

"This is" som kom ut 2001 är jättesvår att få tag på, trots att den är superbra, eftersom Stina bytte skivbolag direkt efter releasen och den inte trycks mer. Nu hade jag i allafall sån tur att jag  kunde få tag på den på ett annat ställe. Hoppas jag vinner den bara.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0