Vårens vill-ha från Topshop

Jag har ju tur som har Topshop i min stad, Galway. Här är vårens vill-ha från deras hemsida. www.topshop.com


image202
40 pund.

image203
16 pund. Jag gillar rådjur/hjortar så den här funderar jag på att köpa.
image204
16 pund. Måste nog säga att detta är min favorit ändå. Kragen är skitsnygg.
image205
16 pund. Ålskar ruffles, det här linnet var väldigt snyggt måste jag säga! Tyvärr är det sällan varmt nog att bära linne här. Hoppas denna sommar inte blir lika regnig som den förra...

Det är mycket ruffles, frills och randigt i vårens mode har jag märkt. Jag låg dock steget före som i höstas köpte den snyggaste ruffle blusen någonsin!

image207 image209

Lilla bilden är från vår Christmas Ball i college. Det är flera lager med spets och fluff. Blusen köptes i en liten butik i Temple bar, Dublin.

image210
Silke blue, 38 pund. Snygg!

image211 image212
65 pund. Annorlunda med häftig gul rand. Gillar även dessa Leather trainers för 65 pund.
image213
Gillar snittet på denna militärinspirerade jacka för 60 pund, men skulle hellre sett att den kommit i mörkblått eller svart.

image214image215
Trench jacket 60 pund, stripey military jacket 65 pund. Oooh så snygga!!! håller på och funderar på vårjacka för tillfället. Gillar jackor med definierad midja. Eftersom jag har smal midja men kurviga höfter så gillar inte jag toppar, jackor etc som är helt raka.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0