Klar med en till målning

Gjorde klart en till målning idag. Satt uppe hela kvällen igår, lämnade inte ateljén förrän 2.00 på natten och jobbade i info kiosken idag så var ganska så trött imorse. Som tur är jobbar jag bara en kort dag, 12.15-3.00 imorgon.






Anledningen att jag satt hela fredag och lördag kväll och jobbade, och även några timmar nu ikväll är att vi var tvugna att lämna in saker som vi vill ställa ut i en öppen studio utstälning under Galway arts festival denna vecka, och idag är det ju söndag. Blev som tur var klar iallafall. Ska göra en till i serien i samma storlek som kanske också får vara med.

Sean har åkt till Westport i ett par dagar så jag är ensam hemma. Typiskt. När han var här senaste dagarna så var jag i ateljén och sen nu när jag äntligen var hemma "redan" kvart över 10 så är inte han hemma...

En produktiv men tröttsam helg har jag haft iallafall.

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack för svaret, snällt av dig.:) Ha en bra vecka!

2009-07-06 @ 08:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0