Sparriswrap


Nu har jag lagat (och ätit) en god och nyttig middag (i bakgrunden syns mitt Burts Bees shampoo som jag köpte sen).

* Sparris
* gröna bönor
* körsbärstomater
* tofu
* solros och pumpafrön
* persilja

Jag kokade sparrisen och bönorna så de blev mjuka.
Sen fräste jag tofun med lite soya och tog ut dem, och sedan fräste jag tomaterna, hävde i sparrisen, bönorna och tofun, hällde på lite solrosfrön och blandade i grön pesto och persilja.

Sen åt jag det i multi-seed wraps. Asgott!


Nu väntar jag på att mamma ska ringa. Var tänkt först att jag och Sean skulle gå på bio på Gran Torino, men nu är jag inte sådär jättepepp och tror jag hellre vill prata med mamma, för hon hade försökt ringa igår kväll också, men då var ju vi i Westport, så Sean ska gå själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0