There's something about dragons.

Den här gjorde jag klart i onsdags, det är från en lekpark i Friedrichshain. De har såna coola lekparker i Berlin!

Igår kväll jobbade jag med målning nr. 9. Den är i stort sett klar. Gick inte hem från ateljén förrän 11 på kvällen. Då fick jag gå hem i ösregn utan paraply, inte så kul! Att jag fick stanna så länge kan ju iochförsig bero på att jag inte kom igång förrän efter 5 nån gång. Innan dess köpte jag en tröja och Horslips - The Tain skiva i stan, och åt sushi på Wa Café med Sean. Skickade även iväg en massa jobbiga papper om våra bankkonton, skatte och lönebesked etc. till Welfare kontoret. En hel tjock bunt ville de ha! Jaja, fick ju ihop allt till slut.

Nu idag skiner solen men det är kallt i lägenheten så måste nog höja elementen lite. Ska gå en sväng och kolla in några av Tulca utställningarna för det har inte blivit av än.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej! Haha, vilken tur då att jag kan bidra med lite julkänsla. Du har gjort så himla fina Berlin-tavlor, älskar alla!! Hoppas du har det bra, översvämningar till trots. Kram!

2009-11-26 @ 23:07:11
URL: http://enoughisenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0