Sen då.

Jaha, nu har jag varit och lämnat av Johnny på busstationen. Måste packa ihop bäddsoffan senare. Känns alltid lite tomt när man själv åker eller någon som hälsat på gör det, särskilt som han har varit min länk till Sverige i de senaste två veckorna, som man har pratat svenska med och kollat på Terminator och Predator tillsammans med (jag blir alltid lite actionnostalginörd när jag är med min brorsa).

Sarah skrev och undrade om jag vill fika med henne och Maria klockan 4 eftersom de inte kunde komma på min födelsedagsfest. Det vill jag, men samtidigt är jag på så tråkigt humör så hoppas jag muntrar upp mig lite tills dess. Sen imorgon måste jag börja fundera på en ny serie tavlor till en utställning i Dublin som min kompis Shane arrangerar i juli. Han vill att det ska vara en robot med på minst en av tavlorna. Han måste tänka på mina animationer och screentrycken av R2-D2 jag gjorde i trean. Var länge sen jag ritade robotar nu, men kan ju vara kul som omväxling.


Hunden köpte jag i Simon shopen förra veckan.

Har fyra utställningar jag är med i nu under sommaren men är helt skitpank, skulle ju vara kul om inte alla andra också var panka utan kunde spendera lite pengar på ens tavlor. Fast igår kväll sket jag i vilket och bokade ändå en biljett till Tori Amos som spelar i Iveagh Gardens i Dublin 16 juli. Jag har velat se henne i evigheter och hon är en av mina absoluta favoritartiser så trots att jag inte ens har pengar till hyran så köpte jag alltså en biljett för 500 spänn. Man måste väl fan få ha nåt att se fram emot! Jag hade aldrig kunnat förlåta mig själv om jag valt att inte gå.

Ska väl ta mig i kragen och gå till ateljén och fortsätta måla på min stora tavla jag just börjat på. Är tanken iallafall.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Klart att du ska gå på konserten! Pengar till hyran kommer ni att fixa ihop, det ordnar sig. Tänk på dig själv nu och unna dig det bästa =)

2010-04-27 @ 10:51:01
Postat av: Art By Tina

Men va grymt att få ställa ut i Dublin. Men Oj - känns det inte lite stressigt att få klart fyra tavlor tills dess. Fast ibland blir man ju mer kreativ av stress. Jag blir. Hur länge kommer utställningen pågå?

2010-04-27 @ 18:55:16
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0