Thunderclouds over Utopia.



Himlen är inte alltid blå i mina tavlor längre. Bara så att ni vet. Fast utanför fönstret var himlen blåare än på länge, paradoxalt nog.

Idag var det förresten äntligen riktig, riktig vår. De senaste dagarna har det varit soligt men vinden har ändå varit kall, men idag var vindarna ljumma och löven har äntligen börjat slå ut. Lördagsmarknaden hade verkligen kommit till liv med massor av folk, doften av chilli och curry, och lunch i gröngräset vid kyrkan bestående av hemlagad matta panér av Hare Krishna killen. Sen på kvällen gick jag och Sean en promenad i över en timme längs floden och runt universitetet och efter middagen gjorde jag Irish coffee till oss. Köpte grädde igår och gjorde, men det var så mycket grädde kvar så Sean bad mig göra det igen. Jag är skitbra på Irish Coffee måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Hoppas allt är bra med dig:)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-04-11 @ 03:32:49
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: lisa

Hej!

Nu har jag läst jättemycket av den här bloggen, jag snubblade över den när jag sökte efter ett kort på ett hus jag bott i på sea road... Har även bott på dominick street... Det var några år för några år sen som jag bodde där i galway, så jag har fått mig en riktig nostalgikick av att läsa om dina kvällspromenader, kolla på kort från roisin dubh och foton med annorlunda perspektiv som påminner mig om hur jag såg på världen... t.ex ett som föreställer en blå himmel och några trädgrenar och skorstenar i förgrunden som jag nu har som bakgrundsbild på min dator (hoppas det är ok). Saknar den intensiva blå färgen. Skriver mer någon gång om det du skrivit och skapat.

/Lisa

2010-04-12 @ 19:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0