Pass This On - The Knife cover

Ok så jag är ingen musiker direkt, men jag tycker det är kul att spela och sjunga. Igår kväll spelade jag in en cover på Pass This On med The Knife. Jag använde min metallophone som jag köpte förra helgen och min nya mikrofon.

Enjoy!


 

Kan förresten inte bärga mig tills deras nya electro opera skiva släpps! Kommer garanterat att köpa den!

 

Nu har jag fått iväg alla tre ansökningarna till skolorna i Glasgow och London. Får se om jag blir kallad på portfoliointervju sen då...

 

Sean stack till Westport igår kväll men jag hade så mycket att göra att jag fick skippa det. Ska ha möte med Maeve imorgon förmiddag och vill ha större delen av video till utställningen klar då och så var jag ju tvungen att skriva klart och skicka ansökningarna.

 

Igår kväll kollade jag på Frida, ni vet filmen med Salma Hayek om Frida Kahlo. Hade sett den för flera år sen och hittade den i DVD hyllan. Bättre än vad jag mindes den! Köpte även "Det sjunde inseglet" för 10 euro idag. Billigt med tanke på vad jag sett den filmen säljas för förr. Bergman är bra.

 


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Jag tycker du är helgrym. Borde vara en eftertraktad sångerska i galway!

2010-01-29 @ 22:27:44
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0