Börjar dagen med en lista

10 favoriter
Dialekt: skotsk
Mat: sushi
Låt: I'll be crying for you - Stina Nordenstam (bland annat)
Tecknad figur: Kalle Anka
Sport: gym träning, vandring
Komiker: Billy Connolly, Robert Gustavsson
Veckodag: Lördag
Glassmak: Vit Magnum/ Dajm strut
Soloartist: Stina Nordenstam

9 för tillfället
Humör: Trött
Tanke: Svårt med motivationen
Kläder: Pyjamas fortfarande
Bakgrund: Ett tapetmönster jag gjort
Känsla: sådär
Tid: 11.20
Bästa sak: min dator
Irritationsobjekt: Att jag slösar min lediga dag

8 första
Bästa vän: Helena Sjöholm
Husdjur: kaniner, hästar, höns, får (men de är i Sverige, så har inga här)
Kyss: Sean
Piercing: öronen
CD skiva: Kings of Leon- Aha shake heartbreak
Bil: har inte körkort
Ord: creative

7 senaste
Telefonsamtal: Sean
Mat: cornflakes, soya yoghurt, soya mjölk, flaxfrön, goji bär. (frukost)
Dryck: vatten
Biltur: Länge sen...Seans mamma skjutsade oss i Westport för 3 veckor sedan.
Tv-program: The Apprentice, Project catwalk, Top Model
Spelad låt: The Bucket - Kings of Leon
Köpta klädesplagg: Orange linne

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: bara småsaker typ cykla utan lyse mot enkelriktat, dricka på pubar som 17 åring hehe
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja, i skogssjöar
Varit med på TV: Jag var med på en TV gudstjänst i Medevi som liten och så blev jag intervjuad av en barnprogramsfigur i Irländsk TV när jag jobbade på turistbyrån i Westport. Sen har man väl setts i bakgrunden några gånger på travet också hehe, så TV stjärna är jag väl inte haha
Varit med i tidningen: Det var ett hemma hos reportage om mig och min konst i Motala Tidning när jag var 13 år, sen var jag med ett par gånger med Vadstenagymnasiet i lokaltidningen också.

5 nej tack
Skolämne: matte!!!!
Mat: lever
Musik: r&b, hiphop, dansband
Dryck: vitt vin, Dr pepper, 7up
Djur: fästingar, larver

4 saker
Du gjorde igår kväll: gick till indiska restaurangen med Sean
Du kan höra just nu : Radiohead, TV reklam
Du inte kan leva utan: familjen, konst, natur
Du gör när du har tråkigt: slösurfar på datorn, kollar på dåliga TV program

3 personer
Du kan berätta allt för: mamma, nära vänner (men frågan är om jag berättar allt...)
Du tycker om: familj, vänner, Sean
Du inte gillar: folk som bara fokuserar på det negativa
2 val
Coca Cola eller Fanta: cola
Hund eller katt: hund

1 önskan
Att det ordnar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0