Dagens framsteg på målerifronten

Såhär långt har jag kommit på tavlan nu efter ännu en dags arbete:

image291

Köpte en 70-tals polaroid kamera till installationen och en kul gammal spargris-anka för 30 spänn sammanlagt på morgonen. Trodde först inte jag skulle kunna göra något i skolan, för jag glömde mina oljefärger hemma, men efter att ha grävt igenom min toolbox så hittade jag några tuber jag inte visste att jag hade, så det löste sig.

Köpte en massa grönsaker och mer cornflakes och rismjölk och soyayoghurt på vägen hem. Köpte även Burt's Bee's lip balm i hälsokostaffären. Det kittlar roligt på läpparna!

Nu ska jag snart gå och träna, blev ju inte igår eftersom jag var i skolan till 9 på kvällen. Blir inget Westport i helgen för jag ska hjälpa till att hänga en ny utställning i Galway arts centre med en känd skulptör,  jag känner dock inte igen honom ;). Ville inte tacka nej för då kanske inte Maeve frågar mig nåt mer och det är ju en bra erfarenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0