Fest för mig och Joe ikväll!

Jordnötterna är upphällda, vodkan och tranbärsjuicen inhandlad och den blå klänningen är på.

Nu väntar jag bara på Maria och Sarah och kanske Catriona som ska komma hem till oss innan vi så småningom beger oss till The Cellar bar. Vi ska fira min och Joes födelsedagar som ägt rum de senaste dagarna och det kommer nog vara rätt mycket folk ute, så det blir nog kul! Joe är bara 21, trots att han går fjärde året i college! Han var alltså bara 17 när han började, känns rätt ungt haha.


image332

Så här ser jag ut ikväll :)

I skolan hann jag med att måla en hel del, så tavlan ser ut såhär just nu:
image333

Maria var på date idag med en kille hon träffade på vernissagen i torsdags (men hon kände honom lite sedan förr) och hon var supernervös hela dagen, så ska bli intressant att höra hur det gick haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0