Top model och eucalyptus

Nu börjar Americas Next Top Model! Kom precis ihåg att sätta på TVn. Var i apoteket rakt över gatan och köpte eucalyptus olja att andas in för min förkylning. Jag duttade lite olja runt näsan, kanske man inte skulle, för det bränner som sjutton, men det hjälper ju i allafall.

Åkte inte till skolan förrän 12.50. Hela morgonen kände jag mig sjuk och hade huvudvärk... Gjorde inte så mycket i skolan ändå. Lade fram några broschyrer om utställningen i Galway arts centre, målade ett lager gesso på mina boards och kollade om mina stretchers var klara, men det var de inte, så jag kunde inte sträcka tavelduken. Jag åkte hem igen vid 3.

Handlade mat och kollade lite på kläder i New Look, men de har i stort sett aldrig något, trots att det är så stort. Allt liksom sitter fel...

Nä nu måste jag kolla vad modellerna bitchar om hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0