Beans on toast

Som fattig student på  Irland var detta och så nudlar vad man levde på då man inte hade några pengar i ettan och tvåan, särskilt hösten i tvåan då jag inte sommarjobbat och inte fick studelån förrän i november. Beans on toast är en riktig studentklassiker bland irländare och britter, Konstigt nog verkar det inte vara så välkänt i sverige, men nudlar på rostat bröd är faktiskt jättegott.

Läste om hur de åt det i boken jag håller på med, så var tvungen att springa ner till corner shopen och uppleva gamla minnen ;)



Nu har jag och Sean gått promenad och jag har riggat upp datorn, ritbordet och stora bildskärmen på sängen (på en stor bricka) så nu är det tänkt att jag ska få något gjort. (orkade inte med tanken på att sitta på en hård pinnstol hela kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0