Blåstång som liknar en lunga

Nu har jag varit ute i två timmar och gått runt hela Salthill via Taylor's Hill och Pearse stadium. Jag vadade i vattnet ute vid hopptornet och först var det iskallt men sen vande man sig lite. Vädret är ju oftast så dåligt här så fast vi bor jämter havet så tänker jag aldrig ens på att bada. Det var flera som simmade, men det är det ju alltid, oavsett väder.





Jag hittade även en bit uppspolad blåstång som ser ut som delen av en lunga eller något, så jag släpade hem den till min röda kastrull med strandfynd.



På vägen hem köpte jag en sandwich på Morton's och några aprikoser och ett löst Earl grey te som luktar gudomligt, så jag kanske ska ta mig en kopp nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0