Quay street on a Saturday

Hade en himla bra kväll ikväll. Nu är jag full, för fingrarna styr inte riktigt. Sitte roch äter chips från Winnie's chipper o vill inte gå o lägga mig för då kommer huvet att snurra! Träffade Aileen, Aoife, Micheal, Donal, Mary, Stephen o Ian från jobbet. Packat på Quay street, himla kul har vi haft!

Gick till BK's wine bar o drack en massa vin nu på slutet, därav det snurrande huvet! Ians sista dag idag, kommer sakna honom, tre somrar tillsammans liksom... snyft!

Men nu ska han bli lärare o tjäna jättebra. Jag letar fortfarande jobb... Lyckades bli av med Aisling, känner mig som värsta bitchen när jag snackar skit om henne, men hon är så jobbig! Ingen på jobbet verkar gilla henne längre...

Hade trevlig tpå torsdagen med maria o sarah också men det spöregnade nästan hela kvällen så vi kunde inte va ute o tog 40 min o bli serverade på the livingroom! Typiskt att vädret var kasst just den kvällen, ikväll var det massor med folk ute på quay street o drack. Vi åt iallafall pizza på monroe's på vägen hem, gud vad onyttig jag varit hela veckan! o nu chips...

jaja, raceweek är ju bara en vecka, kanske går till the races imorgon om vädret e fint jobbar ju bara kort dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0