Sålde en av mina tavlor!

Fick mail av Maeve idag, hopn sa att hon varit på semester och därför inte hunnit kontakta mig, men en av mina små tavlor såldes under utställningen i Dublin till en konstnär som heter Felicity Clear och hade en jättebra utställning här i Galway arts centre i våras. Vet inte vilken, men det är kul iallafall!

Postade ansökningen till Scottland, så nu får jag se hur det går, fingers crossed!

Köpte Party of Five boxen i Bell Book and Candle och killen där är alltid schysst och ger mig rabatt, så jag fick den för 12 istället för 14 euro. Köpte även ett par jeans för 10 euro på rean i A wear, inga supersnygga, men jag behöver vardagsjeans!

Nu ska jag kolla på ett par avsnitt och äta plommon :)

Sen blir det lerfigurer, för jag måste animera lite så jag har något att visa om jag skulle bli kallad till intervju...



En av mina favoriter från Suzanne Vega's första skiva som kom ut 1985, samma år som jag föddes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0