BK's Winebar

Nu är vi hemma från BK's winebar. Det var såååå gott! de hade inte musslor som main course längre, fast det gjorde inte så mycket för jag tog någon white fish och det kom med ris och svamp och så delade vi på en flaska Beaujolais rödvin och till efterrätt åt jag ostbricka. Mmmmm, fransmän vet hur man lagar mat!

Nu ska jag börja sticka på min andra vante, för det blev ju lite virkning och bakning efter första vanten, men nu vill jag gärna få till den andra så att man kan använda dem nån gång.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej! Jag använde nyss en bild härifrån på min blogg. Hoppas det är okej!

2008-12-05 @ 12:26:52
URL: http://enoughisenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0