Ikväll kommer Sarah och Maria hit

Vi skulle ut till nån nattklubb ikväll var det tänkt, men den visade det sig att i stort sett ingen i skolan kunde gå ut för att de har assessments at förbereda till nästa vecka etc. (print o sculpture), och vi ville inte gå ut bara vi tre. Det var tänkt att vi kulle hem till Catriona och sen ut efter,  men sen kunde visst inte hon ikväll. Då kom vi på att Sarah o Maria ska hem till mig istället, för det har ju aldrig blivit av sen vi flyttade in i lägenheten.

Ser dock ut som ett bombnedslag här, så jag måste snabbstäda nu! Vi ska i allafall till the Living room bar efter, ligger 5 min härifrån. Sean får också följa med om han vill :) Kan inte dricka för jag är fortfarande på min diet, så får bli vatten med en citronskiva för mig eftersom jag inte får dricka juice heller. Svullar mandlar nu, blev så sugen på något helt plötsligt och jag ville absolut inte trilla dit och äta fel sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0