Jag ska köpa skorna!

Jag ska springa dit så fort de öppnar imorgon för jag har inte kunnat sluta tänka på dem på hela dagen!

Har designat om menyn till hemsidan nu och jag är helnöjd måste jag säga. Det kommer bli bra det här, det känner jag! Kan inte vänta tills jag är klar och kan launcha nya versionen!

Pratade med mamma i telefonen också, det var trevligt. Brukar prata med henne i ett par timmar på söndagkvällarna ;)

Måste boka London resan helst imorgon också, vi ska ha möte om den klockan 11 imorgon.

Så först skorna, sen bussen till skolan.

Nu måste jag duscha, sen i säng så jag orkar upp imorgon ;)

image50
Här är en av menyknapparna förresten. De har hover effekt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0