Juno är verkligen jättebra!

Vi gick alltså på Juno i the Eye cinema nu ikväll. Jag, Maria, Sarah, Eimear och Catriona. Det var bara vi i salongen förutom ett äldre par, det brukar ju vara väldigt lugnt på en måndag. Catriona var dock lite högljudd, kommenterade grejer och skrattade högt, så som man brukar göra om man kollar på film hemma, så hoppas de inte stördes för mycket, för det var kul!

Filmen var verkligen hur bra som helst! Rekommenderas verkligen :D

image125
Dialogen var så himla kul så man skrattade massor, medan den samtidigt tog upp seriösa ämnen, så thumbs up helt klart! Den hade också väldigt snygg grafisk design i bla. inledningen.

Det kändes som värsta lyxen när Maria har bil så hon kunde skjutsa oss till bion och sedan mig och Cat in till stan så vi slapp frysa i regnet och blåsten.

Sen jag kom hem har jag uppdaterat hemsidan med lite nya bilder från Stockholm bla. Har lyssnat på Ani DiFranco hela kvällen, hon är ju så bra! gillar särskilt hennes tidiga låtar från -90 -91. Har ingen av hennes senaste skivor, sista jag har är Evolve, som är mer jazzig med fler instrument.

Fick även veta idag att vår degree show inte öppnar förrän den 14 juni, men vi måste ändå ha allt klart den tredje eftersom vi har assessments då. Är i allafall skönt att det inte är helgen innan, den 6e, för då ska jag på Radiohead konsert i Dublin!!!
Nu ska jag duscha och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0