Mina skooor!

Jag gick till skoaffären det första jag gjorde i morse och köpte skorna jag snackade om tidigare. Jag är så glaaaad, för de är ursnygga!

I skolan hade vi möte om london resan. Verkar vara ca 20 pers minst som ska åka från 3dje och 4e året, så det är kul! Har dock inte bokat hostel än. Mike skulle kolla upp det.

Tänkte rekommendera Astor Museum Inn i Bloomsbury där jag bott båda gångerna i London, skitbra läge! Men så kom jag på att de har en åldersgräns på 35 år och flera som ska åka är äldre än så och då är det ju lite osjysst om de måste bo någon annan stans. Ska se vad de kommer fram till, annars bokar jag kanske det hostellet själv.

Bokade flyget också, med alla avgifter blev det 38 euro, inte farligt dyrt. Planen var att alla skulle åka tisdag den 19 klockan 10.20 och vara där 12.00 och åka hem onsdag 18.00.

Jag tyckte som vanligt att det blev för kort, så jag ska inte åka hem förrän 21.45 på torsdagen. Hostelet kostar ju ända bara ca 200 kr per natt och det är så mycket jag vill se när jag är i London. De andra hinner bara gå på de två utställningarna vi ska på, men jag får en dag extra då jag kan shoppa och kolla på något mer och kanske kolla upp lite om boende och jobb där...

När jag kom hem idag så tog jag kort på mina favoritskor. De är väldigt udda men jag ääälskar dem!

Kvaliteten är dock kass för det är bara mobilkameran och den har ingen blixt. Väntar fortfarande på att mamma ska komma sig för att skicka min laddare till digitalkameran från sverige.

image51
Miss L Fire - Estelle. aaah!

image52
70-tals plattformsskor jag köpte second hand för ett par år sedan. (Vet ej märket)

image53

Adidas Stanley Super High.
Dessa skor har imponerat på många :) Har haft på mig dem på konserter och utställnings vernissager m.m

image54
Här har jag på mig dem.

Nu ska jag äta vad som blev kvar av en chinese takeaway vi köpte igår. Vegetable and cashew nut, gott!
Sean hade hyrt The Lives of others (Das leben der anderen) igår eftersom jag sagt att det är en så bra film och vi orkade inte laga mat så det fick bli kinastället runt hörnet. Jag kollade halva och sen halvkollade jag medan jag höll på med hemsidan eftersom jag sett den, men den är väldigt bra!

Sean kommer hem från jobbet om en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0