Pa hostelet i London dag tre

Nu sitter jag har och anvander upp en internet voucher som alla gaster far. Jag har haft det superbra sedan jag kom hit i forrgar! Kollade pa Peter Doig pa Tate Britain i tisdags, helt fantastiskt bra malningar!!!

Sen gick jag, Sarah, Maria och Catriona (vi som bodde ihop) och at pa italiensk restaurang, samma som jag o sean varit pa innan. Pizzan var supergod! I var dorm i hostellet visade det sig vara flera stycken svenskar, sa vi pratade lite med dem. De bor och jobbar har.

Vi skulle promenera in till stan, men sa gick vi forbi en teater dar We will Rock You (queen musikalen) visas, sa tjejerna bestamde sig for att ga pa den. jag ville inte det eftersom jag hade biljett till Spamalot pa onsdagen sa jag kollade lite i affarer pa oxford street o kopte en kjol o scarf i h&m och ett par skivor i virgin megastore. Sen motte jag upp Nora och Norma i Covent Garden pa en pub och vi hade en trevlig kvall.

Igar akte vi till The Royal academy och kollade pa From Russia. Helt obeskrivligt att se vissa av malningarna i verkligheten! Super bra! men massor med folk. Sen gick jag med Nora och Louise till ICA galleriet o kollade o sen splittrades vi, for de flesta andra skulle till Tate modern, men jag var ju dar i November, sa orkade inte ga dit utan kopte sushi och sen shoppade jag resten av dagen i Soho.

At aven pa en svensk restaurang som heter broderna Olsson, det blev bullens varmkorv och potatismos, mmmm for en expat som jag! Spamalot musikalen var jatterolig, trots att jag satt jaaaatte hogt upp pa balkongen.

Pa vagen hem drack jag ett glas ol pa en pub har i Holborn. Nu ska jag kanske kolla pa Terracotta ermen i Brittiska museet och sen till East end och second hand shoppa wieee!

Bilder kommer sa fort jag kommit hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0