Spamalot och så London imorgon

Imorgon ska vi till London igen, större delen av klassen och lite folk från 3rd year. Ska bli kul! Geraldine ska skjutsa mig och några andra ner till Shannon airport, så hon hämtar upp mig här  utanför dörren fem i 8 imorgon. Vi kommer till London runt 12 och sen ska vi till Tate Britain och se en utställning med Peter Doig.

Jag, Sarah, Maria, Roisin och Catriona ska bo på Astor museum inn, där jag bott två gånger, hoppas det visar dig vara så bra som jag sagt till alla ;)

Sen på onsdagen ska vi titta på en utställning som heter From Russia och har bla en massa Matisse målningar. Vi ska även till en andra utställning på eftermiddagen, antingen en som handlar om animation etc. eller en som är en stor samling med konst från 1300 talet och framåt. Får se vilken jag väljer, lutar nog åt animationen...

Sen stannar jag kvar när de andra åker hem och bor en natt till på hostelet. På kvällen har jag bokat biljett till föreställningen Monty Python's Spamalot som är baserad på filmen The Holy grail. Riddaren som säger Ní, mördarkaninen och alla dem är med, ska bli jättekul!!! Jag köpte en biljett på balkongen för 26 pund, det var det billigaste som fanns när jag jämförde alla biljettsiter. Hoppas det inte är för långt bort, men jag ville inte gärna slänga ut 50 pund för att sitta där framme.

image109

Sen på torsdagen ska jag kolla lite på marknader i East end etc. Ska inte till Camden för det är ju mitt i veckan plus att jag varit där två gånger nu så jag har sett det mesta, men Louise som går i min klass ska också stanna kvar en extra dag och hon ska till Camden för hon har aldrig varit i London förr.

Och så ska jag äta sushi mmmmmmm och besöka en massa vintage butiker, särskilt Beyond Retro.

Jag älskar London, ska bli jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0