This is Stina Nordenstam

Lyssnade på Stina Nordenstam hela morgonen och igår kväll innan jag skulle sova. Förr när jag bodde själv så somnade jag alltid till musik, men har inte gjort det nu sedan jag blev sambo på heltid med Sean. Nu när han inte var hemma så gick det bra i allafall.

Filmen igår kväll var rätt bra. John Malkowich var med. Det var lite igenkänningsfaktor så det var kul ;) men sen blev det helknäppt på slutet...

Har surfat runt och letat som e galning efter något ställe som säljer "This Is" Stina Nordenstam CDn. Den kom ut i 2001 men är assvår att få tag på nu eftersom den inte görs längre då hon inte är med det bolaget längre. Kollade ginza, cdon, cdwow, bengans, ebay etc. utan resultat tills jag till slut hittade en svenska skivbutik på nätet som heter www.hotstuff.se   och de hade den för 179:- Amazon i usa tog 400 kr för den eftersom den är så ovanlig...

image74

Så jag beställde den och de har frakt till utlandet så det gick bra. Frakten kostar 50:- men om jag skulle låta skicka den först till mina föräldrar i Sverige o sen ha dem o skicka den hit så skulle det nog bli minst lika mycket sammanlagt. Nu ser jag fram emot att få den!!! har letat i ett år efter den skivan i alla skivaffärer jag varit i ;)

På min önskelista över skivor som jag ska skaffa inom en snar framtid finns:
* Lykke Li - Youth Novels
* Kraftwerk - Computer World
* Pink Floyd - The piper at the gates of dawn


Nu ska jag gå en promenad så att jag får röra på mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0