Tillbaka från the Livingroom

Hade en trevlig kväll. Sarah och Maria kom hit med bussen precis efter halv 10 på kvällen. De kollade på lägenheten och vi och Sean satt och pratade i någon timma. De var impade av att den var större än vad de trott och att jag hade så snygga tyger, kuddar m.m Ja man gör så gött man kan när man inte får möblera  och inreda sin egen lägenhet som i Sverige ;)

Sen gick vi till The Livingroom. De hade cocktail night och alla supergoda cocktails var bara 5 euro styck istället för 7.95.  Tänk strawberries and icecream etc. Men jag kunde ju så klart inte dricka något eftersom jag är på min diet, så det fick bli vatten med is och citronskivor, gott det också. Maria dricker ju förresten inte heller, hon gör typ aldrig det, så behövde inte känna mig som 'the odd one out'. Vid kvart i 12 kände de för att gå vidare till Kennedy's, en nattklubb/bar uppe vid Eyre square, men eftersom man måste gå igenom hela staden för att komma dit och sen gå hela vägen tillbaka, plus att jag inte dricker och Sean inte ville dit, så stannade jag kvar med honom istället. De skulle inte stanna där så länge ändå och för dem är det ju rätt sida stan, men inte för mig så det gjorde inget, hade en trevlig kväll ändå :) Kände inte för att gå hela gågatan i högklackat och med kort klänning och leggings... brrr!

Kul att äntligen få några besökare upp hit, blir ju inte så ofta. Sa till Sarah att jag har planerat att ha en fest här när jag fyller i april. Kan ju vara kul eftersom det är sista året med klassen och nu när vi har lägenheten och den dessutom ligger så lägligt så varför inte :) Ser fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0