Whiskey drunk

Nu har jag och Sean just kommit tillbaka frånThe Blue note. Jag är lite whiskey drunk efter tre measures whiskey och några djupa diskussioner. Blue Note är lätt en av mina favoritpubar! Kände suget när vi gick förbi the Turkish Chipper på vägen hem men var starka nog att stå emot. Kände dock så dant för att äta gröt, så väntar på att min portion ska kallna nu.

Sean var så romantisk... rosorna är sååå fina!

Min klasskompis maria som jag delar studio med tillsammans med Sarah är totalt heartbroken för hennes pojkvän Donal, de har avrit ihop i fyra år, dumpade henne i torsdags! Stackare, det var som en blixt från en klar himmel o inte allt väntat, o vilken tajming sen, precis veckan innan Valentine's day...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0