Bokbindaren nästa!

Hade tutorial med Gavin klockan halv 4 idag, det gick över förväntan. Han hade inte en enda grej att anmärka på och sa att nu är min thesis klar att skickas till bokbindaren. Han sa att det varit ett nöje att läsa, wohoo, jag kanske får en distinction, hoppas, hoppas!

Kollade upp bokbindare, det kostar 38 euro per kopia och vi måste binda två stycken, dyrt! men jag vill ha dem ordentligt bundna, inte bara spiral, eftersom det antagligen är min enda degree thesis jag gör, för om jag gör masters i Sverige så gör man ingen.

Pratade med Blaise, min paint tutor. Han blir trevligare o trevligare, var lite sur att jag fick honom först, men nu gillar jag honom! Vi pratade om degree showen, tekniska grejer om att trycka på tapet, hitta rätta primern för taveldukarna, olika kvaliteter på material etc.

Sen målade jag lite fram till kl. halv 7 och nu är jag hemma och lagar mat. Det blir en thai vegetarisk burgare, fullkornspasta och kokta bönor. Är lite hungrig nu, så det ska bli gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0