Det blev en resa!

Nu har jag bokat en present till mamma och pappa, för han fyller 60 senare i år. Jag kollade en massa på internet under kvällen tills jag hittade ett bra erbjudande så jag ringde mamma o frågade vilken dag det passade, så nu ska de iväg!

De ska till Lubeck i två dagar den 8 - 10 Februari och bo på ett ***Hotell mitt i stan. Flyget tur och retur för två från Skavsta till Hamburg Lubeck kostade 760 kr och det är med skatter och en incheckad väska inkluderad i priset. Sen kostar hotellet bara 158  euro (1500 kr) för två personer två nätter, så det kallar jag överkomligt. Det ligger dessutom bara ett par min från centrum och ser väldigt trevligt ut.

Nu är jag glad!!! De förtjänar verkligen att komma iväg någonstans, och det går även att göra på en budget :)

image7

Så ser hotellet ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0