En till lista


(x) Rökt en cigarett
Nej, det har jag faktiskt aldrig gjort, tro det eller ej

(x) Druckit så mycket att du spytt
Ja, min mage är så känslig så det behövs inte särskilt mycket för att jag ska spy..

( ) Krockat någons bil
Nej, jag har inte körkort

( ) Stulit en bil
Kom igen, om jag nu gjort det skulle jag nog inte skriva det här :D

(x) Varit kär
Jamen självklart

() Varit i handgemäng
Räknas bråk med brorsan? ;)

( ) Blivit dumpad
Nej, har bara haft en pojkvän

( ) Fått sparken

( ) Sagt upp dig

( ) Smugit ut ur dina föräldrars hem
Nej, går inte så bra att smyga när de bor långt ute på landet och ändå inte kommer någonstans utan skjuts ;)

(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
Hmm, hade väl nån crush på någon kille i nian när man gick i sjuan sådär

( ) Blivit arresterad



( ) Gått på en BLIND DATE
nej

(x) Ljugit för en vän (bara vita sådana)
Inte om något allvarligt utan bara små saker, som när man inte har samma smak som någon och inte vill såra denne...

(x) Skolkat
Ja, särskilt det sista året sedan de slutate med morgon inskrivningen, det blir många sena morgnar...

( ) Sett någon dö
Nej, men jag har sett en död person, en gammal gubbe som bodde nära seans föräldrar och vi var i ett funeral home och skakade hand med släkten och kollade på hur han låg där alldeles uppsminkad i den öppna kistan, såg inte ut som samma person med allt orange puder!

( ) Varit i Kanada
nej, men skulle vilja

( ) Varit i Mexiko
Har aldrig ens varit utanför europa ju!

(x) Flygit flygplan
Ja, ett antal gånger vid det här laget, irland-sverige fram o tillbaka, fram o tillbaka. Har även flygit till Malaga, Dusseldorf och London.

(x) Gått vilse
Ja, i skogen. Jag ringde hem och sade att jag stod vid en sjö, men de hjälpte ju inte så mycket när det finns ett 10 tal sjöar i den skogen :D

(x) Rest runt i Sverige
Vi åkte på små semestrar med familjen när jag var i 10-13 års ålder o besökte Gotland, Västergötland, Närke m.m Vi sov i tält och på vandrarhem. har även åkt på en mass dagsturer till olika travbanor med föräldrarna och hästarna under uppväxten. Sen åkte vi tåg till riksgränsen med gymnasiet.

( ) Besökt Washington DC.
Nej!

(x) Simmat i havet
Ja, på Gotland, Åland, Irland, Kolmården och Malaga

(x) Känt som om du skulle dö
Nej, inget så allvarligt. Men har varit väldigt nära att bli påkörd ett par gånger.

(x) Gråtit dig till söms
Ja, men det är inte att rekommendera, för man har påsar under ögonen när man vaknar...

(x) Lekt tjuv och polis
Ja, det lekte vi alltid med våra sysslingar när vi var små

(x) Nyligen ritat med färger
Självklart, jag går ju bara på en konsthögskola ;)

( ) Sjungit karaoke
Nej, jag sjunger och spelar gitarr på fritiden, men har aldrig prövat kareoke, varken på en pub eller med singstar eller likn.

(x) Betalat för maten med enbart mynt
Ja, men då har det ju varit billiga grejer under hundralappen, och här finns ju 2 euro mynt, så det behövs ju inte många såna för att komma upp i en hundring.

( ) Busringt
Nej, jag vågade aldrig pröva när jag var liten och sen skaffade ju alla presentatör

() Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
Nej, hehe


(x) Fångat en snöflinga på tungan
Ja, har jag nog prövat

(x) Dansat i regn
Ja, minns en gång när jag var liten o vi blev så blöta när vi gick o plockade svamp o det började regna så sen bara sprang vi runt i det och kastade vatten på varandra. Men inte som vuxen. Dränkt har man ju blivit ett antal gånger här, men då är man sällan på danshumör :P
Här är en bild på hur jag såg ut en dag när det spöregnade på vägen hem, inte så smickrande!


(x) Skrivit till Jultomten
Ja, det tror jag att jag gjorde

( ) Blivit kysst under en mistel
Nej, vi har aldrig haft någon

( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om

(x) Blåst såpbubblor
Jag köpte såpbubblor i en leksaksaffär i våras o sen stod jag utanför och blåste och alla barn tyckte det var jättekul och sen stod jag på en parkering och tittade på solnedgången och blåste bubblor, haha

(x) Grillat på en strand
Ja, en gång med en Dansk klass vi hade utbyte med på gymnasiet.

( ) Gått på en fest du inte var bjuden till
Tror inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0