Man on fire + är Sweeney Todd bra?

Ska kolla på Man on Fire med Sean klockan halv 10 för den går på TV. Minns att jag inte trodde att den var bra nog att gå och se på bio så får se vad jag tycker om den nu.

Har funderat på om jag ska se Sweeney Todd eller inte. Den går ju på bio nu. Jag gillar verkligen Tim Burton och Johnny Depp, men frågan är om det är något bra när det är en musikal och de sjunger hela dialogen, jag brukar ju inte vara något musikalfan annars. A nightmare before Christmas har ju rätt mycket sång men de pratar ju i allafall lite :) Har någon sett Sweeney Todd o vet om den är något bra? Eller är den ute i Sverige än förresten? Det vet ju inte jag eftersom jag bor på Irland...

Jag lagade värsta supercurryn nu ikväll. Jag gjorde en wok på paprika, squash, groddar, chilli, vitlök och soltorkade tomater, lade i currysås + olika indiska kryddor och tikka masala paste. Vi åt nudlar till och det var godaste jag lagat på länge :) Sean lovprisade den för hans favoriträtt är curry och indisk mat.

Kollade lite på filmen Robots som gick på TV tidigare ikväll. Jag gillar robotar och det var kul i början när de visade hur de skaffade barn genom att beställa en byggsats och sen gav ungen nya delar varje år så att han växte hehe!

Jag älskar mina robotmodeller. R2-D2, Marwin och R5-D4. R5-D4 är en mycket ovanlig Star Wars robot som var med i episod 4 (första), jag hittade honom i Camden i London, där jag även året innan hittar R2-D2. Jag gillar Camden.
image29

image30

Jag är väl lite nördig då, jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0