ny musik på myspace

Nu har jag spenderat över 1,5 timmar med att läsa igenom min uppsats och finputsa radavstånd, ett par stavfel, styckeindelning m.m Måste skriva lite mer på conclusion delen, men sen återstår bara att fixa ihop bilderna till appendixet och skriva ut endnotes och footnotes i slutet o sen är jag så gott som klar. Sen måste jag boka en tutorial med min tutor Galvin och gå till en bokbindare och binda två exemplar av uppsatsen, en som man får tillbaka och en till skolbiblioteket. Ska nog välja röd pärm med guldbokstäver tror jag :) Finns även blå eller grön.

Sen räckte inte krafterna till, trots att jag sög på en Dextrosol. Så blir det när man inte äter något... så jag spelade in ett par låtar jag skrivit och lade upp dem på myspace. Hatar dock bakgrundssuset som man får med den inbyggda mikrofonen, skulle vilja ha en extern.

http://www.myspace.com/ceciliadanell2

De två nya låtarna som jag spelade in idag heter this town ochFrom me

Kommentarer
Postat av: Elin

svar:ja visst är hon:D så cool:D

2008-01-14 @ 18:42:49
URL: http://elinelinelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0