Ladies day at the races

Är det här i Galway idag. Jag jobbade 9-6 så jag gick inte dit, men Sarah och Maria har varit där "strutting their stuff" och nu kommer de snart hem till mig innan vi ska ut ikväll. Jag sitter här i köket och drinker en pint Guinnes och äter Nacho chips. Fanns inte ett enda rum kvar i Galway city för inatt så vi fick boka in folk nära Clifden och i Lisdoonvarna i the Burren. Vissa folk blev jättebesvikna då de aldrig ens hört om the races. Var ganska lugnt på jobbet dock eftersom de flesta var ute vid galoppbanan.

Var riktig fashion show blan kvinnorna på stan idag som vanligt, men det regnar, så det är lite trist, kanske inte blir något drickande på Quay street ikväll utan alla får trängas inne, synd isåfall...

Nu funderar jag på vad jag ska ha på mig och ska försöka mig på konststycket att sätta dit lösögonfransar ;)

Slán!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0