Laser quest och bowling

Vi hade social club night ikväll, så vi åkte till City Limits i Oranmore och körde Laser Quest (som Laserdome) och bowlade. Första gången jag gjorde något av det, måste vara ända människan som aldrig bowlat förut!

 Laserquest var kul, jag var näst bäst i vårt blåa lag, men de röda vann stort iallafall... De flesta av oss fattade dock inte att man skulle försvara basen, för tjejen förklarade lite dåligt, så vi förlorade massor med poäng för att andra laget attackerade vår bas :/

Sen bowlade vi och åt finger food och fick två gratis drinkar, jag drack två Corona. Det var skitkul att bowla, det måste jag göra igen! Jag var inte helt dålig heller, trots att jag var enda nybörjaren, kom inte sist iallafall, men höll mig mest till de lättare kloten. Blev så sugen på att klättra på klätterväggen också, men det ingick inte i vårt gratispaket, så jag kanske åker tillbaka dit någon anna gång.

Annars var jag ledig hela dagen så jag och Sean åt lunch på Spice Corner's indiska buffé (9.90 euro, så klart prisvärt). Sen drack vi kaffe på trappan till Augustinian church på middle street och sen skrev jag en till uppsats till Correns novell tävling och den här blev jag mer nöjd med så skrotar nog den första och skickar den här istället. Illustrerade även en bild till uppsatsen som inte är helt klar än på min Wacom tablet. Det var så kul att jag knappt ville slita mig när det var dags att åka till City Limits ;)

Nu är det sova som gäller för jag jobbar 8.45 imorgon...

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Haha, neej kan tänka mig det ;P

2008-07-28 @ 00:29:21
URL: http://givemeyoursneakers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0